work for it.

0kommentarer

har haft en bra dag, har haft roliga och kreativa lektioner i skolan. Efter skolan stressade jag iväg till Jonna och efter det åkte jag på jobbmöte. vi käkade sen och gick på A6 tills klockan blev 20 och då bestämde jag mig för att åka till gymmet efter två vilodagar och köra ett arm och magpass. Det var svinjobbigt och hade ingen motivation alls, det är inte alltid jag tränar för att det jag tycker det är roligt och skönt längre utan ofta för att jag har ett mål som jag vill nå. Det är jobbigt men det känns bra efteråt haha. imorgon har jag ett roligt träningspass på kvällen att se fram emot och på onsdag blir det ett rygg och armpass igen tror jag.
 
träning är även det bästa sättet att rensa tankarna på vilket behövs i dessa tider. mycket man går och tänker på. Igår var det även 7 månader sen våran mamma dog alldelles för tidigt, saknar henne varje dag. man måste verkligen ta vara på varandra och uppskatta varandra mer för livet är skört!
 
 
 
 
bjuder även på en bild på mig och Josefine som togs på en utsiktsplats 
i mitt älskade sydafrika.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej