vilodag.

0kommentarer

idag har jag haft halva dagen ledig! otroligt skönt. sen var jag på praktiken från klockan 15 till 20.30! eftersom jag kom hem så sent så orkade jag inte packa ner träningskläderna och åka till gymmet ikväll, så jag tog en dag ledigt från gymmet. gymmat sön och mån nu ändå. körde ett pass i söndags och bodyattack igår. trodde jag skulle dö, vad jobbigt det var. Det är verkligen det jobbigaste passet någonsin och stanken av svett i lokalen efter ett sånt pass är inte nådig haha. men det ger resultat! imorgon hade jag bokat ett pass med min favoritinstruktör Pernilla men dom hade bytt instruktör imorn så jag styrketränar istället!
 
blev superhungrig ikväll så jag åt typ frukost haha. Åt fil med hallon i, knäckebröd med keso och mango. blev inte ens mätt!? ibland undrar jag om det är något fel på mig! men det var gott i alla fall. nu ska jag sova! upp tidigt imorgon. god natt!
 
 

Kommentera

Publiceras ej