workout

0kommentarer

hej hej!
 
har haft en sjukt bra dag idag. Började med extremt bra undervisning på bibelskolan av kristin Gnisterhed som pratade om relationer, vissa lektioner och ämnen kan vara sega att sitta på ibland men idag gick tiden alldelles för fort. Väldigt spännande ämne som man kan sitta och prata länge om, allt ifrån hur man bemöter varandra, till vad för relationer man kan ha och allt vad relationer innebär. otroligt spännande och givande lektion!
 
efter det gick jag och Josefine till nordic wellnes i stan och körde ett styrkepass, armar! sjukt tungt men sjukt skönt efteråt. Nu börjar man äntligen se resultat och då känns det värt att härda, haha.
 
jag använder mig av en app på min iphone som heter Nike training, en sjukt bra träningsapp där man kan följa pass och anpassa sig efter vad och hur man vill träna. Det finns massa olika övningar som man följer och som instrueras via bilder eller en inspelad film. sjukt bra och dessutom om man tränar ensam!
 
 
 
 
 
efter det var jag hemma hos Louise hela kvällen och pratade, skön avrundning på dagen. bjuder på en bild från träningen idag, kameravinkeln ljuger, jag står inte så kutryggig som det ser ut, är påväg att böja mig ännu mer nedåt mot golvet. well, hej så länge!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej