it hurts to be beautiful

0kommentarer

Idag har jag varit i skolan, varit hur trött som helst hela dagen. träffat Matilda en stund efter skolan och efter det åkte jag till nordic wellnes i stan och tränade idag igen. körde ett bodyjam pass idag för omväxlings skull, ett streetdance inspirerat pass med en sjukt grym instruktör som heter Pernilla Lidman. Är ni någongång där så gå på pass med henne, haha. har verkligen aldrig haft så ont i min kropp av träningsvärk tidigare, men vad gör man inte.. imorgon ska jag köra styrkerträning igen.
 
har idag upptäckt en fantastisk sångare, jag blir som stum. Hon har varit i min kyrka och sjungt innan men då hörde jag aldrig henne utan kände bara igen namnet när jag hörde att Teres Fredenwall skulle vara med i melodifestivalen i år.
 
min lycka över att någon som går mot strömmen fick vara med i något så stort och synas och höras av så många människor var enorm. gav henne 12 röster men räckte inte riktigt haha. Fantastisk låt och text hade hon och att hon innan låten sa "till alla jag möter på stan, på bordeller och i fängelser" fick mig nästan att rysa. Hon åker regelbundet runt i europa och spelar för utsatta barn och ungdomar. så sjukt coolt, snacka om att ha ett hjärta för männskor. Gud fick verkligen synas genom henne på ett sätt som jag hoppas det även ska göra genom mig.
 
 för er med spotify så länkar jag två av mina favoriter med henne här nedanför!
 
 

Kommentera

Publiceras ej