-

0kommentarer

ännu en dag med träning. blev ett sent kvällspass idag som innehöll armar mage och rygg. annars har dagen varit så sjukt kass att jag vet knappt vad jag heter, fattar inte att det ens är möjligt att ha sådan otur som jag har haft hur länge som helst nu. var i alla fall på ett grymt möte med connect church Jönköping vilket lyfte dagen en aning iallfall.
 
imorgon ska jag tatuera mig för andra gången. min syster ska också göra en så vi ska göra dom samtidigt. Jag gör mina tatueringar till minne av min mamma som dog i svår cancer för ett halvår sen. såhär ser min första ut och jag ska bygga på den imorgon med några svalor på vänster skulderblad för att göra det mer personligt då min mamma älskade fåglar och vi även har satt fåglar på hennes gravsten... kanske att fåglarna även är en symbol för att hon är fri nu.
 

Kommentera

Publiceras ej