sunny sunday

0kommentarer

idag åkte jag till Götene tidigt i morse för att hålla en presentation och sammanfattning av vår resa till Sydafrika i pingstkyrkan där, tillsammans med två andra. det gick bra tycker jag, sen åkte jag hemåt och var sen i kyrkan kl16 och sen ute och åt med David. Efter det kom Louise och Caisa hem till mig.
 
har bestämt mig för att göra en sista tatuering på armen nu, ett citat eller ett bibelord på armen, typ som på bilden under fast bara text. får se vad det blir, är sugen på favoritbibelordet "the truth will set you free."
 
 
imorgon ska jag upp tidigt igen, och efter plugget ska jag träna. bokat en massa pass i veckan, längtar! lägger upp två bilder från denna dagen. hej så länge!
 
 
 
 
haha två helt olika stilar på en och samma dag. först Ralph Lauren tröja och kavaj och ljusrosa byxor, sen sotarmössa och tjocktröja haha. variation vill jag påstå!
 

Kommentera

Publiceras ej